9. února 2006

V obležení čajíku a tepla domova

Jak je patrné už z patetického nadpisu :), je to zlé - jsem doma a ještě k tomu churavá. Mám tedy přebytek volného času, poflakuji se po bytě a hlavou se mi honí roztodivné myšlenky... no, spíš do čeho zrovna píchnout (už jsem dnes "ušila" i naprosto nepraktický, leč hrozně rozkošný, manšetrový pytlíček - zoufalství :)). A jelikož jsem toho šťourání se v nose měla už vážně dost, řekla jsem si, že se podívám na kloub těm soukromým deníčkům, co si všichni přejí, aby jim je někdo "tajně" četl, ale on je stejně nikdo moc nečte - tak proč nepřihodit do toho moře slov ještě jeden? :)

Bude možná trochu tichý, ale bude se snažit... záleží na intenzitě a barvě myšlenek, jakými budu zrovna protkána a na spoustě dalších okolností... třeba na teplotě vln prohánějících se ulicemi a počtu otáček mé šály....

a taky na vás, pojďte si povídat..... uuuaaaajjjjííííííí

:)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

uvnitř mne sněží
venku se pomalu snášejí
šelmy
pruhované velmi

Liš řekl(a)...

from UK:
nemaji tu carky hacky
tak to reknu bez vytacky
reknu to na plnou hubu
ja blogovat bubu!
Tedy vlastne budu
zvlast kdyz jsem clen
tygri smecky
miluju vas
a tri ...

Stinka řekl(a)...

I když venku hustě sněží
tygří klan je stále svěží
rozrůstá se do světa
a tak vzniká osvěta
aby i ti Angličani
veděli že tygři mají
srdce velká bystré hlavy
ale hlavně...
tlamy plné mlsné šťávy :)

(Angličanem nepohrdnem,
procpeme ho hravě hrdlem)

Stinka řekl(a)...

Modrokuzicko, tak to mne se s mym psacim projevem asi jen tak nestane ,).

PS: proc jsi vlastne zrusil svuj blog...? :(