15. srpna 2010

Ego collision

Kofola, pivo, pivo, další pivo, víno... a pak řešit život. Myslím, že nejsem jediný lůzr, kterému se takhle občas "zadaří", ale štve mě, že jím v tomhle směru vůbec jsem... Samozřejmě chytrá jak rádio, ředitelka vesmíru, pusu prořízlou že by člověk konce nenašel a ráno jenom jedna velká černá díra a marné lepení střepů...
Neřekla jsem, co jsem chtěla. Neudělala jsem, co bych ráda udělala. Takže se bojím, co jsem vlastně celou dobu říkala a dělala (ale nekousala!)... jen vím, že jsem měla hodně velkých věcí na srdci i na jazyku, ale nikdy jsem je nedořekla. Protože jsem srab. Bojím se. Proklatě se bojím.
Snad jsem neublížila...*to je jediné, co si upřímně přeji*
Ale asi se mi i trochu ulevilo... už alespoň vím, že je to opravdu na vodě. Lepší, než to jen tušit.

***

Ve středu na cestu. Těším se. Teď už nemám pocit, že mi tam pukne srdce (i když třeba zrovna ano) a myslím si, že to bude dobré. Neutíkám, uf. Naopak, otvírám se... fjuuu, tak ještě na tom trochu zapracovat:). Měsíc je docela dobrá doba na to, abych si to v sobě ujasnila. I když včera jsem rozhodným hlasem tvrdila, že v tom jasno mám:)).

**

Asi bych si zase měla najít práci:)).

*

Žádné komentáře: