20. ledna 2011

fss ~ ff ~ fr

Opět se vše houpe jako při plavbě na zaoceánském parníku. Místy mořská nemoc, kterou střídá chlácholivé kolébání hladivých vln a velrybích hřbetů. Pod tíhou dnů jsem si (zase tak pozdě!) uvědomila, kolik blízkých duší mám v tom svém malém rybníku, a že se vždycky vyloupnou tehdy, když je jich nejvíc třeba, aniž by však dostaly mesáž... je to podivně magický* Až mi z toho běhá mráz po zádech. A krásný, děkuju!

Jinak jsem čím dál tím víc nedisciplinovaná, ale kibicovat sama sebe mě fakt nebaví, takže si to promíjím. Teda jak v čem, ale v těch školních věcech jo, no. Dneska jsem třeba zkusila změnit studijní prostředí a šla jsem do knihovny na fildu :). Udělala jsem stejné nic jako všude jinde, ale hodnotím to pozitivně - přirozené světlo, sympatičtí lidé, krásné knihy o umění, občasné dialogy a tak vůbec. A velmi podnětné prostředí na dělání kravin, kór když se vedle mě (prý nad ruským filmem) rýpala v nose Zu :).

Na druhou stranu, čím míň toho dělám do školy, tím víc můžu číst, snažit se vyrábět nepotřebné věci a oddávat se dlouhým rozhovorům v kavárnách. Spatřuji v tom větší smysl a tak jsme si se svědomím kvit :).


No a hlavní pointa. Včera čelní setkání s MK z Květů. ...Ne, deska nám opravdu nehraje. Jak v čem? No prostě to vůbec, rozumějte, VŮBEC nehraje... Lucie a tak, však si to poslechněte. Hm hm (do vousů), to je divný, ale jo, já vám věřím, desku vám vyměním, poslechnu... já jen že si zatím nikdo nestěžoval. Třeba se lidi bojí, že? No, nebo to taky zatím nikdo neposlouchal... Smích.
Nové věnování, a prý jestli bude špatná i tahle, tak že v tom výrobci opravdu plavou.
Plavou, vážení, plavou. Tak co, máme si jako jediní zákazníci stěžovat dokonce podruhé? :)
(...asi spíš než se ponořit a splynout, že...)

Žádné komentáře: