13. února 2006

Fouká sem severák, má polský přízvuk...

Tož jsem zase zpět v Olomouci - sice ještě ne úplně zdravá, ALE... Tento týden nemáme výuku, neboť pro nás byl připraven lahůdkový Blok expertů (který je navíc kreditovaný, tudíž se potkávám i se spolužáky dlouho pohřešovanými). Blok expertů je (honosné ,) označení pro týdenní maraton přednášek lidí různého zaměstnání, vzdělání, barvy pleti, národnosti, náboženství, názorů.... které ale spojuje to, že mají hodně co do činění s humanitární či rozvojovou pomocí, což je stěžejní. Přednášky jsou perfektní, ale dlouhé, takže mě za dnešní den přepadl asi 50x záchvat spánku, kterému jsem místy nemohla odolat :). Naštěstí jsem neusnula nikomu na rameni ani nikoho neposlintala :). Jinak svým povídáním o exilu a emigraci mě opravdu zaujala PhDr. Jiřina Šiklová - vážně výtečná žena. Jestli budete mít možnost jít si jí někdy poslechnout (působí hlavně v Brně, hodně se zabývá otázkou genderu), neváhejte, nasadí vám další hromadu brouků do hlavy :).

A taky vám musím říct o své nové lásce, kterou je... skupina Bratři Orffové :). Pokud budete mít jakoukoli náladu, poslechněte si je (můžu být váš dealer, ale pšššt :))!! Tohle krnovské malování do skla je vážně kouzelné, taková očista...

...těch pár hodin zažít klid
černou kávou prodloužit
prošlý den zpomalit
věčný spěch...


Čas je již v pokročilém stádiu těhotenství a mé imaginární hodinky ukazují, že je pravá chvíle jít si pohrát s hlínou a pastelkami na arteterapii... mějte se krásně, moji milí... fufů fifí....

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

teda tolik melancholie po ranu do hlavy;)posilam pozdraveni ty chrochro;)jadwik

Stinka řekl(a)...

Melancholie neni nikdy dost ,)). Ba neee, jen by uz mohlo zacit sviti alespon krapejtek slunicko, zacinam z toho pocasi byt taky seda, zda se mi. Teze zdravim, rosadko hanacke ,).

PS: Myslim, ze jsi spatne pochopil podstatu PRUHOVANEHO prasatka! :)