6. května 2006

Marnotratná dcera

Sedím už čtvrtou hodinu u počítače a snažím se vymyslet tu nejvypečenější seminárku, co jsem kdy psala. Proklínám ji, hanebnici!!! Fuuuuuuuj :)). Jo, téma je Návrat marnotratného syna, heh. Nemáte někdo nějaký nápad?? Nebo... NECHCETE MI TO NĚKDO NAPSAT???? :)) To je výzva, děcka! :) A odměna by byla určitě hrozně krásná, odpovídala by emocím, které by mě z toho přepadly :). Prosííííím... já totiž fakt nevím. Všichni se určitě hrozně nudíte, hlavně vy na těch medicínách, tak doufám, že se nabídky jen pohrnou!! :))

A taky mi z toho asi hrabe :))

Ha ha, Fantomas

2 komentáře:

Stinka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Stinka řekl(a)...

Uprimne receno, jste salati - musela jsem si to napsat sama (a taky to podle toho vypada..) :(. To Vam nezapomenu!! ,)))

Zase Fantomas? :)