9. června 2006

Čechy krásné, Čechy mé...

Huráááááá, má třítýdenní a dosti intenzivní beznaděj vzala za své!! :)) Včera jsem úspěšně dokončila svůj první vysokoškolský rok, což mě nesmírně těší. Možná až vesmírně :).

Má se to se mnou teď tak, že mi zbývá přesně týden prázdnin. To zní paradoxně... ale je to krutá pravda :(. Přesně za týden už budu nervózní jak starej pes, páč se bude pomalounku a polehounku, zároveň ale nekompromisně, přibližovat doba mého odletu. Nikdy jsem letadlem neletěla a myslím, že se budu bát. A taky jsem nikdy nebyla v Americe (což asi koresponduje i s tím letem :), o které si myslím, že ji nemám moc ráda (mé předsudky...) a přesto se stalo, že se tam na letošní prázdniny vypravím. To, že budu celé prázdniny a ještě o kousek dýl pracovat, jsem si zatím v hlavě moc nestihla porovnat. Ale to, že tam je tak málo stromů, jestli vůbec nějaké, tak to mě děsí naprosto nejvíc. Uaaaaaa.......... já nechci. Asi si s sebou odvleču ňáké privátní křovíčko :)). Přiznávám, že z toho mám noční můry. A taky hodně přemýšlím, co všechno české si chci odvézt - všechno!! :)) To bude držkovka... huuuuh. Přijede se za mnou někdo z vás do Severní Karolíny podívat?? :) Jste zváni úúúúplně nejsrdečneji!! :))) to by bylo krásné.... juuu :)).

A jinak vše při starém - jsem neuvěřitelně zmožená a jdu dospávat všechny vystresované a proučené hodiny posledních týdnů :). To bude slast...:). Uuuuuaaaajjjjíííííí........

Žádné komentáře: