1. prosince 2006

Namažte kolečka!

Opět se ke svému "kutlošku" dostávám až teď - když jsem přijela po třech týdnech domů. Jsou to takové chvíle vytržení z jinak nezastavitelného olomouckého kolotoče...

Listopad byl skvělý - tolik koncertů, divadel, filmů, sportu, závodů a příjemných klubových akcí jsem v jednom měsíci už dlouho nezažila. A když se k tomu připočte brigáda a škola (studium mnooohastránkových zákonů a dalších divných věcí), nezbude ani skulinka. I spaní bylo málo! :(

Jednou z nejftipnějších akcí však byl 1. ročník bezstarosté jízdy "Karitas ixtrým rejs" odehrávající se na kolejním dvorku (okruh kolem záhonků). Tímto bych Vás chtěla nalákat na jeho ročník druhý, který by se měl konat zhruba touto dobou za rok :). Startovné je lidské - 5 Kč a v ceně je asi decový panák rumu + doplňování pohonných hmot po cestě. Cíl je jasný - vydržet do nejdéle :). Vše je povoleno a fantazii ani léčkám se meze nekladou! Pro ilustraci pár fotek:

...vítězný (a zákeřný) tým deBillů...

...neohrožená motorkářka Laďa...

...dost namakaný zemědělec...

...a zúčastnila se i posádka Červeného trpaslíka!

Jak je vidno, i mezinárodní účast byla :). A ať máme jasno - zápisné plaťte mně, můžete začít hned :). Já mám namožená záda ještě dneska, stojí to fakt za to :)).

PS: Áftrpárty je v Ponorce (konstanta), další změny v programu vyhrazeny!

Žádné komentáře: