27. července 2007

Skryté světy

Vstala jsem v půl jedenácté a tak nějak nevěděla... fakt mě to v Ústí moc nebaví. Tak radši dlouho spím a sním :). Vypotácela se a ono to přišlo samo - zjištění, že v Litoměřicích, konkrétně v Severočeské galerii Výtvarného umění, probíhá výstava děl Emily a Mikuláše Medkových. Hurá hurá, změna, cesta, bič a pryč... Tož poté, co jsem "oběhla" pouze půlku věcí, co jsem potřebovala, páč zbytek kanceláří mi v průběhu léta přestěhovali (grrrr!), sedla jsem do vlaku směr fantazie, surrealismus, šílenství, dávení, fííííí......

Emila Medková - Cascade of Hair (1949)

Mikuláš Medek - Stůl projektanta věží

...a lákám lákám, přijeďte také. Je to povedené, moc moc moc. I já, přesto že jsem králem mezi laiky, alespoň malinko chápala, tušila, ale i tápala... a zase koukala trochu za roh. Po dlouhé době... to mě bavilo. Neváhejte...

Žádné komentáře: