11. října 2007

Tygr si brousí zuby

Včera jsem se nasrala jako nikdy... a kypí to ve mě ještě teď. Stát tváří tvář tak bezbřehé lidské blbosti a omezenosti mi dalo facku, kterou jsem snad ani nepotřebovala. Nebo možna ano? Určitě je to ponaučení do časů budoucích. Že mám být radši sama? Ne, to doufám ne. Prostě jen že si mám dávat velkýho majzla na magory. Hmm, musím ještě prokoumat, jak je identifikovat do 5 minut po seznámení. A ke své vlastní osobě asi vytvořím nějaký manuál, který budu rozdávat - bude to tak jednodušší. Škoda, že tu teď není Verunka z Márou, dneska bych se pobila s nima :)).

Vůbec je to teď takové divné. Pevné vztahy se lámou jak motýlí křídla, skoro každý kolem mě pochybuje... a tak pečlivě sbírané střepy jsou rozsypány po ulicích. Kde se berou tyhle pavoučí nálady, které se nám zakusují snad až do samého prapočátku mozku? Možná prostě jen někdo nestihl tramavaj, dvě velryby zatočily v oceánu na špatnou stranu a Michelangelo Antonioni zemřel později, než by si přál.
*

2 komentáře:

Stinka řekl(a)...

Tenhle post je jedna velká indispozice!!

Anonymní řekl(a)...

klokánek řekl... ty jo. co může udělat člověk tak strašnýho?
manuál je zajímavej nápad. to by mně zajímalo si přečíst.
u spousty lidí. ale voni budou i obecnější manuály, ne jenom pro jeden typ... tak připomínat si, pořád...
ten videoklip jsem neznal, je úžasnej. děkuju!

návod k použití klo:
hladit. mluvit. poslouchat, mlčet. nechat se překvapit. opřít se. nepřetížit očekáváním. nebránit. nesvazovat. nenechat se svázat. pak být svázáni víc než velká jednota.
výrobek může plakat, smát se. mlčení není projevem závady.
energii usměrňovat. při přemíře neusměrněné energie se snadno roztěká.
kouřením cigaret se může výrobek poškodit.
netřeba příliš omývat. netřeba často přepínat do režimu spánku.
pozor, některé poruchy nemusí být vnějškově patrné.
dobře si prostudujte příbalový leták. na pozdější reklamace bude brán bolestný zřetel, chyby však nemusí být odstranitelné a mohou patřit k základním rysům výrobku.