3. září 2009

yummy yummy

V úterý jsem poprvé v životě podusila/upakla rýži v troubě a byla vý-bor-ná!! :)) Jsem na sebe fakt hodně pyšná ,)).

Jinak s Kroupovic statky, které mi byly obřadně předány, se dějí věru zajímavé věci. Poprvé v životě jsem pochopila proč vzniklo označení brambor A, B, C,... Když jsem si udělala kaši z těch, které rozhodně na kaši vnitřně nastavené nebyly... zlatý pytlíky! Ale snědla jsem to, žaludek byl na několik hodin zacementován :). Ale dobré poučené pro příště, již snad nedojde k takto laickému znehodnocení tak luxusního zboží :).
Syrečky... ty už odešly vlastní cestou, kucí... ale daly by se vystopovat :)).
Cibule a česněk jsou peklo, vypaluju červa o sto šest, oči také :).
Roláda is still alive!! Unbeliable...
Med... mruuuuu.............. :)
Příště se těším ještě na slivovici :))).

A o víkendu naše klasické olomoucké obžeství, chuchuuu, to zas budou bříška spokojená ,)).

Ale důlěžité je hlavně to s rýží! :)

Žádné komentáře: