17. dubna 2011

Ráj leží vždycky o kus dál

Čirá radost být s dalšími tři sta okolenci králem brněnských silnic, aniž by mi auta olizovala zadní odrazku nebo naopak já masakrovala chodce na nečekaných přechodech skrytých za křižovatkami. Ve k tomu upekla lahodnou bábovku, slunko bylo, pentle byly, na Svoboďáku jsem sice kolo nad hlavu zvednout nedokázala, ale celkově to byla chvíle hladivá a splývající a kéž by to tak bylo stále. Jezdit na kole je sexy a kdo tvrdí, že ne, je zlý jazyk :).

Vášovi upadla kytara a musel to tedy zvládnout "jen" on a jeho tělo... a zvládli to spolu věru dobře! Skoro jako kdyby spolu žili... Lišáci...

Jirka Jelínek a DNO v Trojce fenomenální! :) Zabřichosepopadala od začátku až dokonce a ještě si u toho zopakovala Starý zákon, ejchuchu. Cermaque Circus pohladil, něžně a intenzivně. Jakubovy zhudebněné básně jsou malé klenoty, které v průběhu koncertu nenápadně vzlétají ke stropu, a když  pak jde člověk domů, září mu měkce nad hlavou ještě dlouho*

...napůl chceme
napůl sníme
napůl si jen překážíme
v lásce je však napůl víme
je způli jen lež
jen způli je lež...

Jediné, co mě teď trápí, je zítřejší premiéra. Víckrát se do divadla s hromadou egoistů vrhat nebudu. No, spíš se do divadla všeobecně už vrhat nebudu. 

Za rozbor by ještě stála naše bytovo-hmyzoidní situace, ale nemám sílu ani odvahu to blíže popisovat. Jestliže se někdo vyžíváte v desinsekci, přijďte se vyřádit!

A nebo přijďte jen tak, jestli vám nevadí trocha havěti :).

2 komentáře:

T. řekl(a)...

tos mně vyrazila dech! já budu v Brně až zejtra odpoledne, tak snad mně tu mesáž nikdo nevyfoukne!

T. řekl(a)...

(samozřejmě radostnej a potěšenej komentář :)