14. srpna 2008

Strep

Prolinani, protinani a stretavani kultur je v plnem proudu, uz je to trochu divoke, obcas ponorkove, ale u me/nas zatim v pohode :). Ale jo, stejne se mi nepovede naplnit to, co jsem si predsevzala... ze se letos budu snazit aspon castecne mentalne prizpusobit a komunikovat s Amikama po jejich... a ze to bude vsechno easygoing... No, nemam na to. Je to jen trapny pretvarovani a muj zaludek se tomu vzpira. Obcas mam chut tu dat nekterym lidem paraganskou padinu primo do toho jejich vybeleneho usmevu. Treba mymu sefovi :). Idiot.

Mam problem prijmout skutecnost, ze se v Gruzii valci. Porad to nejsem schopna uplne tak pochopit, vnitrne prijmout... Taky jsem premyslela, jak by to bylo v Cechach, kdyby nam treba Polaci chteli vzit Slezsko... Jestli bysme to jeste dokazali, valcit - tim nemyslim, ze je to dobra cesta... Prijde mi jen proste nerealne, ze by moji kamaradi byli schopni vzit zbran a jit do boje s tim, ze tam urmou, ze umrou za zemi... prijde mi, ze jsme na to i strasne lini... nedokazu si to predstavit. Jsme takova smecka (pseudo)intelektualnich povalecu. Napadlo me to v souvislosti se Zurou - jediny Gruzinec, co tu byl. Rekl to jasne... "Osetie je nase a my ji nedame, i kdybysme meli umrit."

Ty jo, chtela jsem toho napsat vic, ale nak me to zase sejmulo, tak priste *

kiss ju, miss ju :*

2 komentáře:

O mně ...??? řekl(a)...

Ahoj Terezko,
zdravim tam k vam. Valka... taky nevim co s tim, co se sebeou ve vztahu k tomu co je jinde. Mam pocit, ze valka je tak blizko, stale... Hanele - Hanucha byla ted na mesic v Gruzii, vratila se tesne pred tim nez to zaclo. Ma tam vzdalene pribuzne a ted uz i mnoho znamych a pratel. Prozivame to, ale moc o tom vlastne nemluvime. Protoze... co k tomu vlatne rict? Opatruj se tam, myslim na Tebe tady :-) Nezbyva nam proste nic jineho nez to proste "prevalcovat" Laskou :-) Posilam tygri objeti a pohlazeni hrejivou tlapou...

Anonymní řekl(a)...

možná že podstatou easygoingu *je* pokrytectví. proto ti nejde.

nedávno mi někdo říkal že teď nevím jestli Goebles nebo Heidrich o Češích řikal, že se sice daj ohnout, ale když se přestane tlačit, bohužel se zase narovnaj. A je to tak. Jsem smířenej a rád, že jsme švejci. A že k nám přijede nějaká armáda, posvačej tady, vyvěsej fangle, ale že dřív nebo pozdějc zase vypadnou a že tady zůstanou chechtající se švejci. Který, když už jsou vojáci v úzkých, házej květinama a zpívaj písničky o lásce a svobodě. Možná jsme národ hipíků, v duši, i když to přes pivní plky nepřiznáváme. To mi přijde pěkný. Určitě hezčí než nacionalismus, patriotismus a radikalismus.

a (ad) převálcovat láskou? víme, jak o lásce mluvit, aby to vypadalo dobře. což možná říkám ze zklamání. ale teď říkám. a jasně, že bych souhlasil. ale teď mi ty slova zněj falešně. sorry.